White Hat Seo Priser

SEO priser helt personligt

Uoverskuelige SEO priser

SEO priser og markedet for søgemaskineoptimering er uoverskueligt. Hvis du nogensinde har været ”i kløerne” på et SEO bureau, så ved du sikkert – ligesom jeg -, at det er vanskeligt at gennemskue, hvad dine penge går til, og hvilken værdi du får ud af den dyrt indkøbte seo optimering.

Min egen konklusion:

  1. Lær lidt om SEO inden du taler med et SEO bureau, så du kan definere dine behov klart og tydeligt
  2. Køb ALDRIG billige backlinks
  3. Køb det bedste SEO analyse software på markedet som hedder SEO Powersuite så du starter på et solidt fundament.

Læs videre om en personlig erfaring med SEO bureauer og om, hvad Seofix gør anderledes ifm. SEO priser.

Af John Rhodes

[feather_share]

SEO priser og min første personlige erfaring

I 2012 stiftede jeg for første gang bekendtskab med et bureau indenfor søgemaskineoptimering (SEO). Det var et firma af international karakter. Lad os kalde det Firma A. Jeg driver i dag forskellige virksomheder (herunder Seofix), og på daværende tidspunkt ville jeg booste et website til en af mine andre virksomheder, der henvendte sig til et internationalt marked.

Download gratis PDF “3 SEO tips for side 1 placeringer på Google”

Efter et par ugers research, først via LinkedIn og derefter via Google, fandt jeg et rimeligt veletableret bureau, der påstod at kunne klare opgaven med forskellige indsatser – herunder linkbuilding strategier.

Jeg forudbetalte de 30.000 kr., de forlangte, og ventede spændt på resultatet.

Efter 1 år, hvor jeg havde haft adgang til at se de aktiviteter, som SEO bureauet meget professionelt loggede ind i et kundesystem, udeblev resultaterne på Google stadigvæk.

SEO priser er en jungle

I vinteren 2013 skiftede jeg så til et dansk SEO bureau, Firma B, som hurtigt påstod at mine manglende resultater skyldtes hjemmesidens design og relevans (dvs. bounce rate = brugerne forlod hurtigt siden).

3 måneder efter jeg havde købt et nyt design af hjemmesiden til 20.000 kr., og fået dette leveret – udeblev resultaterne stadigvæk, selvom de havde forlangt relativt høje SEO priser.

Download gratis PDF “3 SEO tips for side 1 placeringer på Google”

I foråret 2014 skiftede jeg så til endnu et dansk SEO bureau, Firma C, som hurtigt påstod at mine manglende resultater skyldtes hjemmesidens svartid.

Derfor skiftede jeg udbyder af webhotel, og samtidig købte jeg abonnement til 10.000 kr. pr. måned ved at acceptere SEO priserne hos Firma C. Jeg regnede i min store naivitet med, at de havde mere styr på opgaven med at få mit website opad i søgeresultaterne end deres forgængere.
[vc_row padding_top=”0px” padding_bottom=”0px” bg_video=”” class=”” style=””][vc_column fade_animation_offset=”” width=”1/1″ id=”” class=”” style=””][alert type=”info” heading=”” id=”” class=”” style=””]

Check dit eget website med test hastighed

[/alert][/vc_column][/vc_row]

Efter 6 måneder gik jeg SEO bureauet, Firma C, på klingen omkring manglende resultater. Et halvt år mente jeg var tilstrækkelig lang tid til, at den hurtigere svartid på det nye webhotel ville være slået igennem. Denne henvendelse gav mig indsigt i det timeforbrug, som firma C fakturerede mig for på månedlig basis. Det var mange penge for få timer og ingen resultater.
Derfor tog jeg i september 2014 konsekvensen ved at afbryde samarbejdet med alle tidligere SEO bureauer og oprettede mit eget – for nu ville jeg vide sandheden om at få resultater med SEO!

SEO priser som éngangsbetaling ?

Primo 2015 erfarede jeg derudover, hvor elendigt mit første SEO bureau, Firma A, havde rådgivet mig, da de arbejdede for mig for flere år siden. Jeg måtte nemlig punge ud med yderligere 3.000 kr. for at få fjernet de fleste af de backlinks, som SEO bureauet havde oprettet i dårlige linkbiblioteker (link farms) på mine vegne. Google har nemlig i mellemtiden nedrangeret netop denne type links, så de i dag indebærer en betydelig “penalty risk“.

Så kan enhver jo retfærdigvis indvende, at jeg kunne have vidst bedre dengang.
NEJ! Det er SEO bureauet, der må vide bedre! Det er i hvert fald det, vi i alle vores opgaver bestræber os på i Seofix: At rådgive vores kunder til at anvende en SEO-strategi, der holder i længden.

Opdatering august 2015:
Endvidere fandt jeg ud af at den Social Medie Manager der på freelance basis bloggede og styrede sociale medie aktiviteter til den internationale eksponering, også brugte dårlig SEO taktik ved at fravige mine retningslinjer for disse.
Endnu engang afbrød jeg et samarbejde.

Opdatering marts 2016:
Jeg ansatte en Junior SEO Specialist med international erfaring i SEO for at arbejde med vores nyindkøbte SEO Powersuite Enterprise software, og på kort tid dukkede der hurtigt nye dårlige links op i software programmet som vi kunne “disavow” i Google Search Consule (ansvarsfraskrive dårlige links), samt nye søgeord med ultra lav konkurrence som vi kunne bruge til at skabe mere trafik!

Opdatering april 2016:
En ny lille internationalisering så dagens lys. Seofix.com blev skabt til prelaunch og forventedes at gøre et fornuftigt indhug på det internationale marked indenfor kort tid p.gr.a særdeles konkurrencedygtige SEO priser.

Opdatering oktober 2016:
En ny lille internationalisering så dagens lys. Seofix.com blev skabt til prelaunch og forventedes at gøre et fornuftigt indhug på det internationale marked indenfor kort tid p.gr.a særdeles konkurrencedygtige SEO priser.

Opdatering december 2016:
En dansk kunde med international eksponering opnår en placering i Top 5 på Google.com, i forbindelse med en søgeordskombination der har over 3.600 søgninger om måneden. Kunden er glad for vores rimelige SEO priser 🙂

Opdatering februar 2017:
En dansk kunde opnår en placering i Top 5 på Google.dk, i forbindelse med en søgeordskombination der har over 6.000 søgninger om måneden. Kunden er glad for vores gennemskuelige SEO priser 🙂

Opdatering marts 2017:
Seofix bliver interviewet af Entrepreneur Magazine, som vil udarbejde en artikel for selvstændige “Entrepreneurs” i USA der ønsker inspiration til linkbuilding strategier udover det sædvanlige. Artiklen bringes inden sommer 2017.

Hvis du derfor allerede nu kender lidt til SEO og bare mangler verdensmesteren i SEO-, konkurrent- og backlink analyse, så anbefaler jeg på det varmeste
[vc_row padding_top=”0px” padding_bottom=”0px” bg_video=”” class=”” style=””][vc_column fade_animation_offset=”” width=”1/1″ id=”” class=”” style=””][alert type=”info” heading=”” id=”” class=”” style=””]

SEO Powersuite

[/alert][/vc_column][/vc_row]

som er alle pengene værd!! (husk som minimum at købe Professional versionen der kan gemme alt dit arbejde til senere brug, Enterprise versionen kan udskrive rapporter hvis du f.eks. er et SEO bureau der leverer til kunder).

SEO priser hos Seofix

På baggrund af de mindre gode oplevelser jeg selv har haft som kunde i diverse SEO bureauer, oprettede jeg som nævnt Seofix selskabet, med det primære formål at skabe synlig værdi for vores kunder – direkte i Googles søgeresultater – på baggrund af en åben og jordnær dialog med kunderne.

Når du er blevet kunde og har fået en positiv oplevelse hos os, så kan det måske være relevant at oprette et abonnement, enten løbende eller for en periode, hvor vi præcist definerer, hvad du får af udbytte af vores arbejde.

Vi er udmærket klar over, at tiderne skifter og SEO-anbefalingerne med dem. Google-robotterne er bare blevet for snedige til, at du kan snyde dem med markedspladsgøgl. Og vi tager vores kunders forretning alt for seriøst til, at vi vil risikere deres indtjening for fikse ideer.

SEO priser er til for dig

Hvis du ønsker vejledning eller yderligere oplysninger, kontakt da Seofix på 77 33 42 77 eller udfyld kontaktformularen, så vi kan tage en uforpligtende og nærværende snak om seriøse fornuftige SEO priser.

Mvh. John Rhodes, Seofix’ CEO